Нещодавно додані товари ×

Ваш кошик порожній

+38 044 501-19-52 Пн-Чт : 900–1800   Пт: 900–1700

Передзвоніть мені

Водна техніка

Фільтрувати
Розпродаж IPONE JET 2000 RS 1л IPONE JET 2000 RS 1л
356 грн
279 грн
IPONE Outboard 4000RS 10W40 1L IPONE Outboard 4000RS 10W40 1L
271грн

Відсутній на складі

M4 INBOARD 15W40 1L M4 INBOARD 15W40 1L
194грн

Відсутній на складі



Традиційні умови експлуатації двигунів водного і сухопутного транспорту істотно відрізняються. Відмінні ознаки при цьому викликані принципово різними середовищами використання і являють собою такі аспекти:

  • Водний мотор працює при більш низькому температурному режимі;
  • Охолоджувальна система наповнюється забортною водою, тому на двигуні з часом утворюється відкладення;
  • Агресивна вологість потребує особливо обережного дотримання умов згорання, димоутворення і біорозпаду.
    • Як класифікують оливи для водної техніки?

      Мінеральна олива – це натуральний нафтопродукт зі спеціальними присадками.

      Напівсинтетична олива являє собою суміш мінерального і синтетичного типів оливи. До суміші оливи додають пакет присадок.

      Синтетична олива є продуктом глибокої нафтопереробки. В результаті цієї переробки утворюється чиста на молекулярному рівні рідина. Синтетична олива найбільш стійка до високих й низьких температур та значно довше зберігає свої властивості під час її використання.

      На сьогодні використовують 2-тактні та 4-тактні двигуни для водного транспорту. У 2-тактних усі робочі процеси відбуваються за один оберт колінчастого валу за два такти. В таких двигунах немає масляного картера та змащування відбувається пальною сумішшю, у складі бензин + оливи, або завдяки вприскуванню оливи в циліндр. Паливо згорає, а залишки оливи виводяться з двигуна разом з відпрацьованими газами. Мастильні матеріали IPONE цього типу миттєво утворюють стабільну суміш з будь-якими типами бензину та під час згоряння мають понижену задимленість. Комплексні пакети присадок перешкоджають утворенню задирів, відкладання нагару на свічках і камері згоряння, чим продовжують термін придатності двигуна. Оливи мають блакитний колір для візуального контролю.

      Оливи IPONE мають стопроцентну синтетичну основу, що значно знижує тертя всередині двигуна. Оливи для водної техніки зі спеціальними присадками не піняться, запобігають утворенню емульсії з водою та значно знижують утворення шуму. Оливи для водної техніки витісняють вологу з поверхонь електричних систем, запобігають утворенню корозії і створюють зовнішню та внутрішню захисну плівку на поверхнях двигуна.

      Усі моторні оливи для 4-тактних двигунів катерів мають систему змащування, яка подібна до автомобільної, але відрізняється від останньої, щоб відповідати умовам та специфіці мотору човна. Адже двигун човна більшу частину часу працює на обертах близьких до мінімальних, крім того в агресивному середовищі – в умовах високої вологості повітря та утворення конденсату. Під час використання човна в соленій воді до шкідливих факторів додається сіль, яка викликає корозію. Тому при виготовленні оливи для водної техніки враховують специфіку експлуатації двигуна човна, особливо, стійкість плівки оливи під час роботи на високих обертах, коли відбувається локальне підвищення температури та в’язкість оливи у вузлі знижується. Двигун човна працює у дуже вологому середовищі й коли він увімкнений, то волога залишається в двигуні та конденсується на металічних поверхнях. Коли вода потрапляє в двигун, то може вступити в реакцію з металом, або змішатися з оливою. Тому в оливах для водної техніки важливо додатково використовувати інгібітори корозії.

      Синтетична основа олив для водного транспорту забезпечує високі мастильні та антикорозійні характеристики, значно зменшує шум у редукторі.

      «ДИНАМІКА» - це 100% гарантія якісної та оригінальної продукції від французького бренду IPONE для водної техніки. Всі мастильні матеріали IPONE мають високу оцінку професіоналів, і їх використання подовжує строк служби техніки.