Нещодавно додані товари ×

Ваш кошик порожній

+38 044 501-19-52 Пн-Чт : 900–1800   Пт: 900–1700

Передзвоніть мені

Мото

Фільтр
100% синтетика Акція IPONE Stroke 4 0W40 1л IPONE Stroke 4 0W40 1л
461грн
100% синтетика Акція IPONE Stroke 4 5W40 1л IPONE Stroke 4 5W40 1л
461грн
100% синтетика Акція IPONE Full Power Katana 10W40 1л IPONE Full Power Katana 10W40 1л
384грн
100% синтетика Акція IPONE Full Power Katana 10W50 1л IPONE Full Power Katana 10W50 1л
384грн
100% синтетика IPONE Full Power Katana 15w50 1л IPONE Full Power Katana 15w50 1л
361грн
100% синтетика Акція IPONE Katana Off Road 10W40 1л IPONE Katana Off Road 10W40 1л
388грн
100% синтетика Акція IPONE Katana Off Road 10W50 1л IPONE Katana Off Road 10W50 1л
388грн
100% синтетика Акція IPONE Katana Off Road 10W60 1л IPONE Katana Off Road 10W60 1л
388грн
100% синтетика Акція IPONE R4000 RS 10W30 1л IPONE R4000 RS 10W30 1л
307грн
100% синтетика Акція IPONE R4000 RS 10W40 1л IPONE R4000 RS 10W40 1л
307грн

Відсутній на складі

Акція IPONE R4000 RS 20W50 1л IPONE R4000 RS 20W50 1л
307грн
Акція IPONE 10.4 10W40 1л IPONE 10.4 10W40 1л
258грн


Оливи і мастила для мотоциклів

Мастильні матеріали для мотоциклів - це, перш за все, моторні оливи. Головне питання, яке може цікавити наших читачів з приводу олив для мотоциклів - це відмінність мотоциклетного моторної оливи від автомобільної.

Здавалося б, пристрій двигуна внутрішнього згоряння ідентичний, будь то мотоцикл або автомобіль: ті ж циліндри, поршні, свічки, колінвал, клапана (якщо говорити про типовий 4-тактний двигун) і т.д. Ті ж процеси і ті ж завдання для оливи - захист від зносу, охолодження, відведення продуктів зносу. Але тоді чому оливи для мотоциклів - це інші оливи?

Це не тільки особливі продукти, це часто навіть особливі марки! Наприклад, марка IPONE, дистстриб’ютором якої є наша компанія з 2009 року, - це 100% мотоциклетна фірма. IPONE виробляє виключно оливи й змащення для мотоциклів, а також іншої рекреаційної техніки - скутерів, мопедів, ATV, човнових двигунів і т.д.

Отже, в чому специфіка моторної оливи для мотоциклів? Іншими словами:

Чи можна заливати в мотоцикл автомобільне моторне масло?

Відповідь криється в конструкції типового мотоцикла. Підкреслюємо, що не двигуна, а мотоцикла в цілому. У більшості мотоциклів коробка передач інтегрована з двигуном в один блок - в одну загальну масляну систему. Це робиться для економії обсягу і ваги. Моторне масло цілком би справлялося зі змазкою коробки передач.

Але в коробку передач вбудовано зчеплення, так зване "мокре" зчеплення, яке працює в масляній ванні. Зчепленню для ефективної передачі крутного моменту від двигуна на провідне колесо, потрібно тертя. Тобто необхідний певний рівень тертя, інакше фрикційні диски будуть прослизати один до одного, і двигун не буде крутити провідне колесо з втратою крутного моменту.

У той же час, ми очікуємо від оливи зниження тертя. В цьому криється різниця автомобільних олив від мотоциклетних - вони повинні об'єднувати в собі протилежні якості: знижувати тертя (в парі метал-метал), але не перешкоджати тертю (між фрикційними дисками зчеплення).

Таким чином, склад оливи повинен бути збалансованим. Типове масло для автомобілів має в своєму складі модифікатори тертя - спеціальні присадки, які істотно знижують тертя між металевими частинами. Вони грають важливу роль в економії палива. У мотоциклетне масло такі присадки не повинні додаватися. Інакше виконати вимоги стандарту якості JASO MA2 для мотоциклетного оливи неможливо.

Другим істотною відмінністю роботи оливи для мотоциклів, є те, що воно має справлятися зі значно більш високими оборотами двигуна. Високі обороти несуть в собі ризик розриву масляної плівки, що з часом виливається у втрату маслом необхідного рівня в'язкості. Немає потрібної в'язкості - немає мастила, немає захисту від зносу. Тому в оливах для мотоциклів, зокрема майже у всіх моторних оливах IPONE, застосовується дорожча синтетична основа - поліальфаолефіни і складні ефіри. ПАТ відрізняються найвищою стабільністю своїх параметрів, а ефіри мають найвищу жирність. Більш того, їх молекули мають різнозаряджені поля, і завдяки такій полярності ефіри як би приклеюються до позитивно зарядженої поверхні металевих деталей.

Таким чином, мікроскопічна плівка оливи, що містить складні ефіри, буде завжди залишатися на стінках циліндрів, кільцях та інших вузлах двигуна. І в момент запуску, навіть після тривалої стоянки, мотор буде ефективно змащуватися через 20 - 30 секунд, як це відбувається зі звичайним моторним маслом, а миттєво.

В'язкість мотоциклетних олив

Крім складу, зверніть увагу на класи в'язкості типових мотоолив. Якщо найпопулярнішою в'язкістю для сучасних легкових автомобілів в наш час є SAE 5W-30, і все частіше застосовуються ще більш рідкі оливи типу SAE 5W-20 або 0W-20, то мотоциклетний світ більш консервативний.

Найбільш ходовими, популярними і рекомендованими є в'язкості SAE 10W-40, 10W-50 або 15W-50. Наприклад, Harley-Davidson - SAE 20W-50. KTM і Husqvarna для своїх позашляхових моделей рекомендує ще більш густі моторні оливи - SAE 10W-60.

IPONE - провідний світовий виробник мастильних матеріалів для мотоциклів

Всі ці продукти, безумовно, є в програмі IPONE. Такий широкий список складних завдань, які належить вирішувати мотоциклетній оливі, під силу тільки шановним виробникам з серйозною репутацією. Безумовно, це французька компанія IPONE.

І це не тільки оливи для двигунів мотоциклів 4Т, це і 2-тактні оливи, оливи для скутерів, ATV, човнів, катерів і т.п. Це весь спектр мастильних матеріалів для професійного сервісу, мастила для ланцюга, трансмісійні оливи, антифриз, оливи для вилки мотоцикла, гальмівні рідини, а також мотохімія по догляду за технікою, зокрема, поліролі, очисники, засоби для шолома і багато іншого.

Оливи для 4-тактних двигунів

Оливи IPONE для 4-тактних двигунів мотоциклів підрозділяються на кілька сімейств. На вершині модельного ряду знаходяться продукти Stroke 4 - це повністю синтетичні оливи на основі складних ефірів, готові протистояти найскладнішим викликам професійного мотоспорту. Далі йде серія IPONE Katana, в тому числі версії для позашляхового застосування Katana Off Road з декількома типами вязкостей. Katana - це теж повністю синтетичні оливи зі складними ефірами, призначені для спортивних або екстремальних навантажень. Далі - серія R4000 RS - на крок нижче, але, тим не менш, надійні збалансовані формули для інтенсивного громадського і спортивного застосування, також зі складними ефірами в своєму складі. Далі - мото оливи 10W40 напівсинтетика - це IPONE 10.4 і більш густе 15.5 з в'язкістю SAE 15W50.

Власникам класичних мотоциклів з V-подібними "двійками" варто звернути увагу на спеціальне масло для вантажних байків IPONE Road Twin 15W50.

При такому широкому асортименті можна і розгубитися! Якій саме оливі для мотоциклу варто віддати перевагу - ви можете визначитися самостійно завдяки онлайн сервісу IPONE, або ж звертайтеся до нас: пишіть, телефонуйте, ми обов'язково допоможемо.

Де купити масло для мотоцикла?

А купити масло для мотоцикла з нами легко. Наш сайт зручний і простий в користуванні, а наша доставка - найдинамічніша!

Масла моторные ипон для мотоциклов, скутеров и другой мототехники ведущих мировых производителей (Сузуки, Кавасаки, Хонда, Ямаха, Дукати и т.д)