Нещодавно додані товари ×

Ваш кошик порожній

+38 044 501-19-52 Пн-Чт : 900–1800   Пт: 900–1700

Передзвоніть мені

Трансмісійні

Фільтрувати
Aral Getriebeoel SNA-E SAE 75W-90 20л Aral Getriebeoel SNA-E SAE 75W-90 20л
8262грн

Відсутній на складі

100% синтетика Aral Getriebeoel SNA-C SAE 75W-90 20л Aral Getriebeoel SNA-C SAE 75W-90 20л
9088грн

Відсутній на складі



Трансмісійна олива – це технічна речовина для механічних трансмісій. Її отримують в процесі вибіркового очищення нафтових олив шляхом додавання дистильованих видів олив та різного роду присадок. Сама олива являє собою: основу – це базова олива, і додатки – присадки різного типу, що гарантують досягнення певних технічних властивостей. Базова олива – це може бути повністю синтетична, напівсинтетична або мінеральна олива. Використовують трансмісійні оливи для поверхневого змащування різного типу механічних редукторів, передач автомобілів, мобільної техніки, конічних і спірально-конічних передач.

Функції трансмісійних олив: - Сучасні оливи добре захищають від зношування деталі автомобіля, що піддаються високим навантаженням. - Олива гарної якості відводить тепло від поверхонь, що піддаються найбільшим навантаженням тертя. - Трансмісійні оливи знижують вібрації, удари й силу шуму під час роботи; - Антикорозійні властивості олив спрямовані на захист деталей з кольорових металів. Для цього в трансмісійні оливи вводять інгібітори корозії, які гальмують процес окиснення, утворюють на поверхні металу щільну захисну плівку. - Термоокислювальна стабільність - це показник, що уповільнює окиснення оливи, зміну її фізико-хімічних і експлуатаційних властивостей. Для сповільнення цих процесів використовують протиокисні присадки наступних типів: ДФ-1, ИНХП-21, ВНИИ НП-354 та інші. - Стійкість до піноутворення. В наслідок інтенсивного перемішування в процесі роботи двигуна в оливу потрапляє повітря. Це сприяє утворенню піни. Для уникнення цього до олив додають протипінні присадки. Трансмісійні оливи класифікують за декількома системами.

Класифікація SAE. В’язкість Система класифікації в’язкості олив SAE J306 - це одна з найбільш популярних систем у світі і є американською. Суть класифікації в тому, що є розділення згідно з сезонністю: сезонні та всесезонні оливи. Сезонні це оливи для зимового періоду, які маркують літерою «W» (з англ. мови «winter» - зима). Всесезонні трансмісійні оливи не маркують, тобто якщо літери не має, то це літня олива.

Зазвичай власники авто намагаються використовувати всесезонні оливи. Вони більш універсальні. А сезонні мастила менш вигідні, але мають кращі властивості відповідно до сезону. Класифікація API Це досить розповсюджена класифікація трансмісійних олив і більшість виробників використовує саме її. Вона складається з 5 різних груп трансмісійних олив. GL-1 – оливи, що відповідають ТМ 1 по ГОСТ, на мінеральній базі і не містять присадок; GL-2 – трансмісійні оливи, що відповідають ТМ2 і включають жирні бази. Застосовують для черв’ячних передач; GL-3 – базові оливи доповнені протизадирними присадками. Застосовують для механічних і спірально-конічних передач. Відповідає ТМ3; GL-4 – трансмісійні оливи для механічних КПП. Базові оливи доповнені протизадирними та протизношувальними присадками. Відповідає ТМ4; GL-5 - оливи з протизадирними і протизношувальними присадками для гіпоїдних КПП, (ТМ5). Класифікація трансмісійних олив згідно ГОСТ 17479.2-85 Це більш консервативний тип класифікації. Його використовували ще в вітчизняні часи. В цій системі використовують 3 види трансмісійних олив. Позначення літери ТМ – це означає трансмісійна олива; Цифри від 1 до 5 вказують на експлуатаційну групу. Розподілено 4 класи в’язкості відповідно до кліматичних зон. Класифікація ATF Згідно з системою ATF класифікують мастила для АКПП. В цьому сегменті немає стандартизованої системи. Тому даною класифікацією займається сам виробник трансмісійного мастила. Часто рідину для цих олив фарбують у яскравий колір, щоб сигналізувати водію – це мастило для АКПП і водій не сплутав зі звичайною трансмісійною оливою. Вони не є взаємозамінними. Як вибрати трансмісійні оливи? Перший і найбільш важливий критерій – це рекомендації для певної марки машини від виробника авто. Виробник чітко враховує всі критерії, щодо марки авто та експлуатаційні характеристики оливи. Зазвичай виробники мастильних матеріалів вказують відповідне маркування. Якщо на пакуванні відмічено, що оливи відповідають внутрішнім стандартам певних виробників і серед них є Ваше авто – сміливо вибирайте таку оливу. Вказівка про те, що олива відповідає певній марці машини – це пряме підтвердження того, що олива з фірмовим маркуванням краще підійде. Фірмові рекомендації такого типу записують в додаткові характеристики оливи. Вам можуть зустрітися так звані фірмові мастильні матеріали – це оливи від автомобільного бренду. Наприклад, оливи від Toyota або BMW. Ці оливи виробляють не сам бренд, а їх партнери-підрядчики. Зазвичай це заводи з високою кваліфікацією. Оливи такого типу можуть відрізнятися від будь-яких інших своїм складом. Другий важливим критерієм – це аналіз можливих виробників, які підходять Вашому автомобілю. Це можуть бути спеціалізовані присадки, які більше підходять марці авто і в інших оливах не зустрічаються.

Якщо Ви сумніваєтеся в виборі оливи чи мастила, то ми з радістю підкажемо Вам найменування олив, які краще підійдуть для Вашого авто. Звертайтеся в компанію «Динаміка» http://dynamica.ua/kontakty.