Чим відрізняються Aral SuperTronic K та Aral SuperTronic Longlife III?
Ви можете купити моторне масло Aral SuperTronic K 5W30 у офіційного дистриб’ютора
Моторне масло Aral SuperTronic K SAE 5W-30
Фасовка: 4 л
Порівняння моторних масел Aral
Попередник Aral SuperTronic K
Що передувало створенню Aral SuperTronic K 5W30? Моторне масло Aral SuperTronic Longlife III 5W-30 було введено в програму Aral в 2005 році як відповідь на введення в дію вимог від Volkswagen під кодовою назвою 504.00/507.00. Воно було спочатку представлене в Європі, а купити моторне масло оригінал з Німеччини в Україні можна було з 2006 року. Фірма Динаміка, як офіційний дистриб’ютор Aral, завжди швидко отримувала всі новинки з Німеччини і представляла їх для українських споживачів. До речі, Longlife з англійської перекладається як “довге життя”. І справді, цей продукт дійсно довгий час протримався у виробництві. А чому саме Longlife 3? Тому що перед тим, а також певний час після цього в програмі Aral існувало масло з допусками VW 503.00/506.00, 506 01, що мало назву SuperTronic Longlife II. А взагалі, назва Longlife була взята для підкреслення тренду на подовжені інтервали заміни масла.
BMW як каталізатор створення Aral SuperTronic K
І от, після стількох років успішної роботи, моторне масло Aral SuperTronic Longlife 3 5W-30 щойно було знято з виробництва. Чому ж “довге життя” врешті решт вкоротилось? Іншими словами, чому замість цього масла ми тепер пропонуємо вам купити моторне масло Aral SuperTronic K 5W-30? Відповідь криється в змінах вимог іншого німецького автомобілебудівного концерну. На цей раз BMW.
Минулого року масло SuperTronic LL III перестало виконувати оновлений тест на перевірку властивостей моторного масла BMW Longlife-04. Насправді, помінявся не просто тест (що детально вказує допустимий знос в різних частинах двигуна і окремих його компонентів за різних умов експлуатації, визначає обмеження щодо відкладень, термічну стабільність тощо), а помінявся тестовий двигун, на якому проходять сертифікацію масла. Мюнхенці замість старої атмосферної рядної шістки N52 поставили новий 4-циліндровий BMW N20, а потім BMW B48 (4-циліндровий турбодвигун).
До речі, уважні автомобілісти вже помітили, що останнім часом почався світовий тренд на двигуни меншого об’єму. Наприклад, BMW X5 F15 (3-го покоління) має «всього-навсього» 2-літровий дизель, втім потужність у нього аж 231 к.с. І машина їде, як колись на 6 циліндрах, а витрата палива на 30%-40% менша. Така ж ситуація у всіх провідних марок: вся група VW AG, Mercedes-Benz, Volvo, та навіть американці відмовляються від своїх багатолітрових «тепловозних двигунів» на користь турбомоторів з меншим об’ємом… А зменшений об’єм циліндрів при збереженні чи навіть підвищенні потужності – це завжди серйозний виклик для моторного масла. Але цілком до снаги для Aral SuperTronic K 5W-30.
У чому полягає різниця між цими моторними маслами?
Повернемось до огляду наслідника LL 3, моторного масла Aral SuperTronic K 5W-30.
Отже, оновлена програма тестів для отримання допуску BMW LL-04, окрім проведення самих тестів на новому двигуні, включає в себе три додаткові тести на аерацію, додатковий тест на коксування турбонагнітачів та один додатковий стендовий тест на знос. І вже старе добре масло Aral SuperTronic Longlife III в своїй незмінній рецептурі не може пройти ці вимогливі тести, не виконує всі вимоги BMW. Зміни в тестових процедурах призвели до необхідності зміни й формули нового продукту: потрібен новий пакет присадок та нова комбінація базових масел, які б забезпечували надійний захист всіх компонентів двигуна і турбонагнітачів за дуже жорстких умов, в яких працюють сучасні малооб’ємні високопотужні силові агрегати. І такий пакет було розроблено, втім він виявився дорожчим.
Отже, нове масло – це нова оригінальна формула, а це вже новий продукт. Таким новим продуктом стало масло Aral SuperTronic K 5W-30, що є прямим «наслідником» Лонглайфу.
SuperTronic K, як і його попередник Longlife III, проходить всі етапи тестів та випробувань (включно із радіонуклідним 650-годинним тестом RNT-650) для отримання офіційного схвалення VW 504.00/507.00 і має офіційний допуск. Воно також має офіційне схвалення Mercedes-Benz за нормою 229.51 та попередньою 229.31 і незабаром отримає допуск MB 229.52. Але масло SuperTronic Longlife III більше не виконує вимог оновленого тесту BMW Longlife-04. А нове масло Aral SuperTronic K 5W-30виконує. Тому що воно Краще. От і вся різниця.
Масло Aral SuperTronic K має наступні офіційні схвалення автовиробників (допуски):
BMW Longlife-04
VW 504.00/ 507.00
MB 229.51, 229.31
Porsche C30
Це масло також відповідає вимогам стандартів:
ACEA C3
API SN
Купити моторне масло SuperTronic K оригінал вже можна у нас, у офіційного дистриб’ютора фірми «Динаміка».
Є каністра SUPER TRONIC К на 4 літри і літрова LongLife 3. На заміну потрібно 4,5 літри (двигун К9К, 1,5dci). Чи можна змішувати у моєму випадку.
Доброго дня, Володимире.
Так, можна змішати SuperTronic K та півлітра LongLife III.
добрий вечір чи можу ,я залити масло SUPER TRONIC К 5w30 в Тойоту авенсіс 2011 року двигун 1.8 бензин? дякую
Добрий день. Так, ви можете залити саме це моторне масло в двигун вашого авто. Є і інші альтернативи. Для більш детальної відповіді, будь ласка, зателефонуйте нашим спеціалістам.
Доброго дня. Чому тут у вас на сайті не вказане для SuperTronic K 5W-30 офіційне схвалення від RENAULT, а на каністрах(5л), які я бачу в магазинах, воно ніби є??? Де істина?
В нас на сайті в описі товару та на фотографіях видно, що це масло має схвалення від RENAULT