Наші бренди


Паливна мережна №1 в Німеччині з давніми традиціями та високою лояльністю споживачів. За даними одного з соціологічних досліджень логотип Aral – синій ромб з білими літерами – відомий 98% населення ФРН. Зараз марка Aral належить корпорації BP. А починало свій шлях підприємство понад 100 років тому – в далекому 1898 році. Мастильні матеріали Aral традиційно виготовляються тільки в Німеччині та переважно для німецького ринку. Aral – це якість преміум-класу, перевірена часом. Якщо ви любите свій автомобіль та піклуєтесь про його довгий строк служби, вибір Aral буде безпомилковим. Aral – блакитна кров вашого двигуна.

Понад 100 років тому в місті Гельзенкірхен, вугледобувному регіоні Німеччини, було збудовано коксохімічну установку. ЇЇ побічними продуктами були промислові гази, які зазвичай викидались. Було вирішено переробляти їх на бензол і продавати заводам з виробництва фарб. В 1898 році 13 гірничодобувних кампаній об’єдналися в цій справі та заснували в м. Бохумі “Західно-Німецьке об’єднання з продажу бензолу”.

Після кількох реорганізацій фірма зросла та отримала назву “Бензольна Спілка”, скорочено B.V. В 20-х роках відбувався бурхливий розвиток автомобілів, а разом з ним – ринок палива. В 1924 році співробітник фірми інженер Вальтер Оствальд розробив новий вид палива з суміші бензолу та бензину та назвав його BV-ARAL. Перші дві літери означали АРоматичні вуглеводні, до яких відноситься бензол, а дві останні – АЛіфатичну групу бензину. Фірма почала швидко розвиватись як постачальник палива по всій Німеччині. В 1929 році в асортименті з’явились мастильні матеріали. А в 1939 році фірма Aral вперше в світі розробила повністю синтетичне масло Aral Kowal.

У післявоєнний час Aral вийшов на перше місце в Німеччині за кількістю АЗС, постійно йдучи шляхом інновацій. Так, в 1969 році було відкрито першу АЗС з самообслуговуванням, а в 1999 – першу водневу АЗС в Мюнхені. В 2001 році Aral стає технологічним партнером та постачальником мастильних матеріалів для тюнінгового ательє Brabus.

В 2002 році Veba Oel, найбільший на той час акціонер Aral AG, продає концерн корпорації British Petroleum. І хоча BP купила Aral, а не навпаки, заправні станції BP в Німеччині переводяться під синьо-білий колір Aral. Лідер ринку залишається незмінним.


Любов до мотоциклів – в ДНК цієї передової французької фірми. Важко знайти іншу компанію, яка би випускала виключно масла для мотоциклів. Така вузька спеціалізація дає відмінний результат. І це не лише широкий спектр моторних олив, але й засоби для догляду, мастила для ланцюгів, спеціальні рідини та багато іншого. Моторні мотомасла IPONE, особливо повністю синтетичні лінійки Stroke 4 та Katana, готові витримувати будь-які навантаження. Підтвердженням цьому є активна участь IPONE в мотоспорті: як у спонсорстві світових змагань, так і в підтримці окремих гонщиків. З маслом IPONE – ти чемпіон!

Історія бренду почалася зі стартапу одного з ентузіастів мотокросу, який на початку 80-х років помітив, що на французькому ринку відчувається дефіцит якісного мотомасла для 2-тактних двигунів. Відтак в 1985 році в Екс-ан-Провансі було засновано новий бренд мастил для мотоциклів, мопедів та скутерів. Назву та логотип з японським прапором було обрано не випадково. По-перше, японська техніка на той час домінувала, а по-друге, японське слово “іпон” (本) , що означає повну перемогу з найвищим балом в бойових мистецтвах, якнайкраще передавало суть бренду, створеного для перемог.

Асортимент IPONE швидко розвивався та включав такі оригінальні продукти як, наприклад, 2-тактне масло з запахом полуниці. Ставились все більш амбітні цілі. У 2003 році IPONE стає офіційним партнером Yamaha France, логотип компанії з’являється на бойових 2-колісних машинах та екіпіровці гонщиків, які беруть участь у найпрестижніших перегонах. В цьому переліку такі імена, як Стефан Петерхансель, якому належить рекорд за кількістю перемог (10!) в Ралі Дакар, Річард Сайнт, триразовий переможець Ралі Дакар, та Сиріл Депре, пятиразовий переможець Дакару.

Участь у змаганнях подібного класу разом з бездоганним рівнем якості моторного масла для мотоциклів, що експлуатуються в найсуворіших умовах, виводить IPONE на світовий рівень. Окрім позиції лідера вдома з переконливою долею 24-25% ринку, компанія швидко нарощує експорт за межі Франції на всі континенти. Зараз офіційно купити масло IPONE можна в 70 країнах світу! З 2012 року IPONE виступає головним технічним спонсором та постачальником олив для шосейних перегонів Red Bull MotoGP Rookies Cup, а 2014 року – технічним партнером MXGP, міжнародного чемпіонату з мотокросу. Історія пристрасті та успіху триває…


Бренд DynaPower – це наш власний погляд на те, як можна стати ближчим до споживача. Там де потрібно, ми робимо речі простішими. Там, де місця для компромісу нема, ми робимо все на найвищому рівні. В питанні якості компромісу бути не може. Це наша філософія. Саме тому ми виготовляємо наші мастила не там, де дешевше, а там, де найкраще – в головній автомобільній країні Європи, де швидкість на автобанах обмежена лише потужністю вашого двигуна. Німці розуміються на автомобілях і на догляді за ними. І от цей досвід та компетенцію разом з продукцією DynaPower ми несемо людям. DynaPower – це свіжа кров для вашого авто.

Більшість компаній, брендів, нововведень та взагалі бізнесових ідей починаються або в епоху змін, коли з’являються нові ринки збуту, або під час розвитку цих ринків, коли попит вже є, але якісного або кількісного задоволення його немає. З нами це трапилось за другим сценарієм. Коли в 2000-них роках в момент інтенсивної глобалізації великі концерни, здавалося б, захопили ввесь ринок, виявилось, що підходи транснаціональних корпорацій до роботи в основних країнах, нехай найбільш розвинених, не зовсім добре працюють на якомусь конкретному нетиповому ринку, наприклад українському.

На момент створення DynaPower ми були “в маслі” вже 20 років. Ми тісно та всебічно пов’язані  з нашим клієнтами. Про їх потреби ми знаємо все. Наприклад, ми знаємо, що масло з такою-то формулою на українському ринку краще працювало би з в’язкістю 5W-50, ніж 10W-60, а інше масло для певного застосування краще би мати 10W-50, ніж 10W-40. Ми також знаємо, за яку ціну люди готові купити антифриз, трансмісійні оливи або якісний німецький AdBlue. Отже, з власною торговою маркою ми як дистриб’ютор якісних мастил, ми можемо відкривати нові ніші, вгамовувати масляне голодування, пропонувати простіші рішення великих мастильних задач.

До цього ми йшли давно, і от нарешті в 2014 році розпочали нову справу. Ми найшли гідного виробника в Німеччині, який має 100-й річний досвід у виробництві олив та технічних рідин, та домовились з ним про виробництво масла DynaPower. З тих пір наш збут безперервно зростає, адже співвідношення ціни та якості у нас чесне. Ми почали з бочок у 2014 році, у 2016 році додали роздрібну фасовку,  у 2017 році – трансмісійні оливи, в 2018 році – оливи для сільського господарства та AdBlue. To be continued…


Якщо подивитись на перелік найбільших нафтових корпорацій світу, то в першій десятці разом з ExxonMobil, Shell та British Petroleum ви побачите французську фірму Total SA. Це світовий гігант, чиї сфери інтересів йдуть значно далі ніж видобуток та переробка нафти в бік енергетики та інвестицій в альтернативні джерела енергії. Мастильні матеріали – традиційно сильна сторона Total, особливо у Франції, та особливо в співпраці з французькими автовиробниками. Маючи розгалужену мережу виробничих потужностей по всьому світу, Total може запропонувати будь-які мастильні рішення як для автомобілів, так і для промисловості. А в Україні це впевнений лідер ринку фасованих мастильних матеріалів.

Total було засновано після I Світової Війни в 1924 році, коли французький президент Раймон Пуанкаре, відкинувши ідею створення спільного підприємства з Shell, та розуміючи важливість нафти в нестабільній Європі того часу, надав наказ створити повністю французьку нафтову компанію. В її початковому капіталі було 90 фірм та банків, а також 25% доля уряду Франції. Підприємство називалось Compagnie française des pétroles (CFP), що дослівно означало “Французька Нафтова Компанія”.

В 30-ті роки вона активно добувала нафту на Близькому Сході, а в 1933-му відкрила свій перший нафто-переробний завод у Нормандії. Після II Світової Війни компанія продовжила видобуток нафти в Венесуелі, Канаді та Африці, зокрема в Алжирі, на той час французькій колонії. В 1954 році CFP презентувала продукт для роздрібного споживача – бензин марки Total. Це стало початком переходу від розвідки та видобутку, так званого upstream, до поширення готових нафтопродуктів через мережу власних АЗС – downstream, зокрема для чого було змінено назву – спочатку на Total CFP в 1985 році, а потім просто на Total в 1991.

Після здобуття контролю на бельгійською Fina, компанія стала називатись Total Fina, а після придбання Elf у 2000 році з’явилось довге ім’я TotalFinaElf. Втім компанія знову повернулась до Total в 2003 році.

На даний час акціонерне товариство Total SA налічує понад 100 тисяч співробітників, має річну виручку понад 200 мільярдів доларів США та безліч активів у найрізноманітніших галузях по всьому світу – не лише в газо- й нафтовидобуванні та переробці, а й у відновлюваній енергетиці, хімічній промисловості, торгівлі, транспорті, послугах, тощо.


Cтворена в 60-ті роки в результаті об’єднання трьох французьких нафтових компаній, фірма Elf Aquitaine в 2000-році сама стала частиною великої корпорації  Total. Отже Elf – це марка Total, яка втім продовжує власний розвиток. Більш того, в Україні за статистикою масла Elf є більш відомими та популярними ніж Total. Традиційно Elf асоціюється з Renault. Ця славна французька пара успішно співпрацює з 70-х років: це стосувалось і участі в “Формулі- 1”, і першої заводської заливки під час виробництва авто, і в рекомендаціях післяпродажного сервісу. Втім, спектр мастил Elf може задовольнити автомобіль будь-якої марки світу.

Історія Elf має коріння в трьох французьких компаніях, які було створено в 60-х роках задля розробки газового родовища на півдні Франції. Це були компанії Régie Autonome des Pétroles, назву якої можна перекласти як “Незалежне управління з нафти” (RAP), Société Nationale des Pétroles d’Aquitaine (SNPA) (Національне товариство нафти Аквітанії) та Bureau de Recherches de Pétroles, “Бюро з розвідки нафти” (BRP). Ці фірми, а також їх підрозділи розвинули активи повного циклу від розвідки та видобутку нафти до продажу нафтопродуктів на АЗС.

Після злиття вони об’єднали свої товари та послуги під єдиною торговою маркою Elf. Це слово, хоч і мало штучне походження і не було абревіатурою, трактувалось як скорочення – Essence et Lubrifiants de France, тобто “паливо та мастила Франції”. Логотипом компанії стало стилізоване свердло, символ бурової установки, в кольорах французького прапора.

Бренд Elf від початку брав активну участь в мотоспорті. Команда Matra-Elf виграла Чемпіонат Франції “Формула 3” в 1968 році , а потім “Формулу 1” в 1969. Розпочате в 1968 році співробітництво з Renault принесло Elf не лише 18 чемпіонських титулів у змаганнях пілотів та конструкторів, але й вийшло далеко за рамки спорту в маркетингову угоду з рекомендацій олив Elf для автомобілів Renault.

В 1991 році акції Elf почали торгуватись на Нью-Йоркській фондовій біржі. В 1996 році французький уряд продав свою долю в компанії, залишивши собі золоту акцію. В 2000 році Elf Aquitaine став частиною Total Fina з новою назвою TotalFinaElf (пізніш Total), і зрештою став брендом Total. Втім, на відміну від Fina, марка Elf продовжує свій розвиток під крилом Total і робить це доволі успішно.


Це порівняно молоде, але дуже амбіційне німецьке підприємство, яке спеціалізується виключно на виробництві мастильних матеріалів. Завдяки високій якості продукції, широкому асортименту, коротким термінам поставки та привабливим цінам ця компанія зробила неймовірний ривок, що дозволило їй побудувати й запустити найсучасніший в Європі гігантський завод. ROWE пропонує тільки продукцію власного виробництва, куди, крім олив, входять антифризи, гальмівні рідини, присадки та пластичні мастила для авто, мотоциклів, водного транспорту та промисловості.  ROWE має власну спортивну команду ROWE Racing, з якою успішно виступає в 24-годинних перегонах в Нюрбургрингу та Endurance.

Щоб наздогнати лідерів мастильного бізнесу фірма ROWE не мала 100 років, тим більше вражає почесне місце, на якому вона знаходиться зараз. Підприємство, засноване в 1995 році дипломованим інженером Михаелем Цеє, почало з виробництва антифризів. Сконцентрувавшись на високій ефективності та досконалості всіх процесів, фірма швидко здобула визнання і почала отримувати значні замовлення від німецьких виробників авто та комплектуючих.

Швидкий темп розвитку дав поштовх керівництву компанії здійснити амбітний проект з будівництва нового надсучасного заводу неподалік Франкфурта в місті Вормс, який було введено в експлуатацію в 2013 році. Завод вражає своїми розмірами та потужністю. На площі 110 тисяч кв. м, що дорівнює 15 футбольним полям, розташовано 55 змішувальних установок, 22 ліній розливу, понад 60 км трубопроводів. Загальний річний обсяг виробництва становить понад 100 тисяч тон!

Не хлібом єдиним живе людина, і ROWE – не лише маслом… Компанія приділяє велику увагу охороні довкілля та соціальним проектам. Так, з 2017 року було прийнято рішення досягти нульового рівня викидів в атмосферу за рахунок компенсації викидів вуглекислого газу. Компенсація викидів СО2 досягається шляхом фінансування проектів з альтернативної енергетики по всьому світу, які дають змогу відновити відповідну кількість СО2. ROWE фінансує проекти з сонячної, вітрової та гідроенергії в Малі, Бразилії та Індії.

ROWE бере участь в різних соціальних та спортивних заходах як меценат та спонсор. Це підтримка Симфонічного акордеонного оркестру Гесена, спортсменів різних дисциплін, команди Бундесліги зі сквошу, регіональних футбольних команд, а також знаменитої “Боруссії Дортмунд”.


MIW – це марка мотоциклетних фільтрів японської корпорації Meiwa, яка веде свою історію з 60-х років. Компанія починала як постачальник оригінального обладнання на конвеєри виробників мотоциклів. На даний момент MIW суттєво розширює як асортимент, так і географію виробництва, щоби бути присутніми на глобальних ринках. Використання високоякісного просоченого фенолом целюлозного паперу Ahlstrom AB1560, разом з іншими продуманими та надійними конструктивними елементами ставить фільтри MIW в один ряд з оригінальними. Одним з підтверджень цього є використання фільтрів MIW в перегонах MotoGP командою LCR Honda. MIW – your trusted engine partner.

Марка MIW була заснована корпорацією Meiwa в Японії в місті Шідзуока в префектурі Сідзуока в 1964 році. Компанія починала з виробництва фільтрів для японської мотоциклетної промисловості, а також постгарантійного застосування. Разом з експансією японської техніки на Захід, з нею прослідували і фільтри, які здобули визнання в Північній Америці та Західній Європі.

Кілька років тому марка MIW вийшла на новий рівень. Виробництво фільтрів було перенесено на Тайвань, в Китай, в Бельгію з метою зниження собівартості в умовах конкуренції. Це дало суттєвий приріст збуту, оскільки якість як основний пріоритет компанії залишилась на незмінно високому рівні оригінального обладнання.

MIW використовує власну систему багатоступеневої фільтрації, яка гарантує видалення всіх небезпечних частинок та домішок з моторного масла. Завдяки системі стабілізації тиску забезпечується плавна подача очищеної моторної оливи в двигун. Такий же скрупульозний підхід сповідується і у виробництві повітряних фільтрів. Вони виготовляються з двошарового пінополіуретану з відкритими порами. Два термоскріплені шари забезпечують максимальну дворівневу фільтрацію та відмінний повітряний потік. Великі пори у зовнішньому шарі відловлюють великі частки пилу, піску та бруду. Внутрішній шар з мікропорами блокує дрібний пил та воду, забезпечуючи при цьому прекрасний потік повітря. Ущільнююче кільце з товщої піни забезпечує відміну ізоляцію в корпусі.

Все це робить MIW продукцією вищого рівня якості. І що важливо, завдяки ефективному виробництву та оптимізації глобальної логістики, вона коштує зовсім не так дорого, щоб економити на цьому важливому елементі двигуна.