Glysantin G48: антифриз для Tesla

увімкнено
Категорії: Без категорії

Glysantin G48 та його замінники для Tesla

 

 

У сервісних інструкціях до автомобілів Tesla вказано, що в якості охолоджувальної рідини блоку батарей використовується рідина BASF Glysantin G48. Також зазначено, що при її заміні під час технічного обслуговування необхідно використовувати саме цю рідину.

Що ж таке Glysantin G48?

Сама назва «Glysantin» є торговою маркою хімічної корпорації BASF, а «Glysantin G48» – назвою конкретного продукту в лінійці BASF. Згідно офіційного технічного аркушу BASF, Glysantin G48– це концентрат охолоджуючої рідини для двигунів, створений на основі етиленгліколю, який потрібно розвести водою перед використанням. Містить пакет інгібіторів корозії, оснований на солях органічних кислот та силікатах (гібридна технологія). Не містить нітритів, амінів та фосфатів. 

«Glysantin G48 is an engine coolant concentrate based on ethylene glycol that needs to be diluted with water before use. Glysantin G48 contains a corrosion inhibitor package based on salts of organic acids and silicates (Hybrid Coolant). Glysantin G48 is free of nitrites, amines and phosphates.»

У технічному аркуші (короткому або розгорнутому) також зазначено, що Glysantin G48, серед інших, має допуск Volkswagen TL 774-C.

Саме це є ключовим для розуміння природи цього продукту.

Ще з 90-х років минулого століття саме специфікації Volkswagen AG стали свого роду де-факто стандартами для решти автовиробників, які під вже існуючі продукти створили і власні допуски та специфікації. Саме VW розробив цілу лінійку антифризів, для кожного з яких чітко визначено рецептуру та їх склад. Для простішого візуального розрізнення видів антифризу, було застосоване маркування кольором, яке було прийняте і рештою європейських та світових автовиробників. В тому числі і для «синьо-зеленого» G11. Нагадаємо, що колір – це лише барвник, який не впливає на склад та характеристики продукту.

Отже, специфікації VW лежать в основі чи не всіх сучасних антифризів, що застосовуються різними автовиробниками, в тому числі і Tesla, навіть якщо вони позначаються власними фірмовими допусками.

VW TL 774-C (G11)

Згідно офіційної рецептури VW, антифриз TL 774-C (G11) базується на етиленгліколі, містить інгібітори корозії та силікати. При цьому рецептурою заборонено застосування гліцерину, амінів, нітритів та фосфатів. Звісно ж, в офіційній рецептурі чітко вказана кількість застосовуваних компонентів.

Окремо рецептурою визначені такі показники антифризу: густина, в’язкість, індекс заломлення, температура спалаху, температура кипіння, значення PH, лужність та кількість вільної води.

Ці показники у Glysantin G48 збігаються з рецептурою VW TL 774-C.

Також варто відзначити, що всі світові виробники (не торгові марки, а саме безпосередні виробники) антифризів створюють свої продукти на основі пакету присадок виробництва концерну BASF.

Що залити в Tesla замість Glysantin G48?

Продукт BASF Glysantin G48 за своїми хімічними та фізичними параметрами є звичайним «синім» або «синьо-зеленим» антифризом специфікації VW TL 744-C G11, але виготовленим безпосередньо корпорацією BASF під власною торговою маркою «Glysantin». В цьому легко переконатись з відкритих джерел.

Для його заміни як в двигунах внутрішнього згорання, так і в блоках батарей Tesla, може застосовуватись будь-який якісний антифриз тієї ж специфікації – VW TL 774-C.
Наприклад, 
Rowe Hightec Antifreeze AN чи DynaPower Antifreeze Blue – ці продукти виготовлені за тією ж рецептурою та відповідають тим самим вимогам.