FAQ

Найчастіші запитання і відповіді на них.

Ми любимо відповідати на ваші запитання. Врешті-решт ми затямили, що якщо записати відповіді на популярні питання, їх можна буде знайти в одному місці. Так з’явилась ця сторінка.

Відмінність між цими двома продуктами полягає, в першу чергу, в зольності масла та, як наслідок, миючих та диспергуючих властивостях.
Aral HighTronic – це низькозольне масло (кількість сульфатної золи <0.8%), як призначене, в першу чергу, для автомобілів, що оснащені сажовими фільтрами, системами рециркуляції EGR, багатоступеневими каталізаторами. Також чудово підходить для бензинових автомобілів, що експлуатуються на зрідженому газі. Однак, наслідком зниженої зольності є гірші миючі властивості.
Aral HighTronic M – це масло, виготовлене за класичною рецептурою, має високу зольність та підтримує чистоту в двигуні навіть за застосування пального не дуже високої якості. Рекомендується до застосування в бензинових та дизельних двигунах, що не оснащенні DPF, EGR тощо.

Масла зі зниженою зольністю з’явились разом з сажовими фільтрами DPF. Це було необхідно для забезпечення надійного функціонування сажовиків протягом тривалого часу. Наслідком зміни рецептур моторних масел та використання малозольних пакетів присадок стало і зниження миючих, диспергуючих, протиокислювальних властивостей моторних масел. Нові низькозольні масла стали гірше «мити» двигун.
Зазвичай при використанні якісного пального та дотриманні реалістичних сервісних інтервалів, ця різниця буде не дуже значною. Однак, є двигуни, що досить чутливі до миючих властивостей масел.
Тож, в бензинових двигунах, не оснащених бензиновими сажовими фільтрами (GPF) та в дизелях без DPF і EGR, варто застосовувати «класичні» повнозольні масла.

Якщо це прямо не передбачено виробником автомобіля, то не варто.
Справа в тому, що вантажні моторні масла мають суттєво більшу кількість присадок, які забезпечують чистоту в двигуні. Але така кількість «злих» компонентів в маслі негативно впливає на кольорові метали легкових двигунів і збільшує знос.
Тож, якщо застосування вантажних масел прямо не передбачено автовиробником і це не екстремальна ситуація «нічого або вантажне», не варто заливати масла для вантажівок у легковий автомобіль.

Написом на етикетці.
За складом відрізняються «легкові» та «вантажні» масла. Однак, всі масла, призначені для легкових автомобілів (та легкої комерційної техніки), є універсальними.
Міжнародні специфікації та брендові допуски автовиробників прямо підтверджують це.

Як і у випадку з антифризами, і так, і ні.
У випадку, якщо рівень масла впав до критичної позначки, то, звісно, будь-яке масло краще, ніж ніякого. Однак, якщо є хоч якийсь вибір, варто пам’ятати про такі нюанси, як в’язкість HTHS та зольність масел. Детальніше про це – у нашому ГЛОСАРІЇ.
В ідеальному випадку варто дотримуватись основних специфікацій продукту: фірмових допусків, специфікацій по ACEA, API чи ILSAC. Якщо це неможливо, то, в загальному випадку, краще долити густіше масло, ніж рідкіше. Крім того, далеко не завжди масло з «новішим» допуском буде кращим вибором, ніж зі «старішим»: багато масел з найновішими фірмовими допусками – це малов’язкі продукти, застосування яких в двигунах попередніх конструкцій вкрай небажано.
Найуніверсальнішим варіантом, який в тій чи іншій мірі задовольнить вимоги будь-якого двигуна і не нанесе йому шкоди, будуть продукти в’язкістю 5W-30 чи 5W-40 зі специфікацією ACEA C3. На другому місці – ACEA A3/B4, на третьому – напівсинтетика 10W-40.

Якщо немає іншого варіанту, то, звісно, можна. Адже, хоч якесь масло – це краще, ніж сухий щуп. Однак, варто враховувати відмінності в рецептурах і повністю замінити масло за першої нагоди.
Доливати масла зі специфікаціями ACEA A1/B1, A5/B5 чи ILSAC можна тільки в ті автомобілі, в яких використовуються саме такі масла.

І так, і ні. Залежить від того який саме антифриз змішувати та з яким саме.
Якщо не брати до уваги малочисельні унікальні типи (як то деякі чисто-японські, що застосовуються переважно на автомобілях для внутрішнього ринку), то автомобільні антифриз поділяються на 5 основних типів: G11, G12, G12+, G12++ та G13.

Синій або зелений антифриз – це G11. Всі «дванадцяті» антифризи та G13 за стандартом мають пурпурово-червоний колір. Однак, деякі автомобільні виробники використовують ці ж продукти, але з іншим барвником у складі: помаранчевим, жовтим тощо.

Змішувати (та доливати) без жодних обмежень можна антифризи одного типу. Крім того, допускається змішування антифризів типів G11, G12+, G12++ та G13. Єдине обмеження стосується змішування G12 та G11.
Отже, змішувати можна всі антифризи зі всіма, окрім G11 з G12. Та, все ж, бажано використовувати продукти однієї специфікації.

Базовою складовою мастильних матеріалів є базове масло. Це – основа, на якій «будується» весь продукт: до нього додаються різноманітні присадки, стабілізатори в’язкості, розріджувачі чи загусники тощо. Саме базове масло закладає фундамент майбутнього продукту і його властивості.

Базові масла поділяються на 5 груп: I, II та III – це базові масла, отримані шляхом очистки нафти (I група – мінеральні масла, II група – напівсинтетичні, а III – синтетичні гідрокрекінгові) , IV група – це повністю синтетичні ПАО (поліальфаолефінові) масла, а V група – це інші продукти, отримані не з нафти (наприклад, GTL).
Вважається, що «повна синтетика» є найкращим продуктом, забезпечує найкращий захист та неперевершені і недосяжні для «нафтових» масел характеристики. Частково це правда.

Однак, варто пам’ятати, що дійсно повністю синтетичних товарних масел (тобто, готових продуктів, що можна вже застосовувати в техніці) не існує.
Справа в тому, що, базові масла як IV, так і V груп, дуже погано змішуються з присадками та не мають всього комплексу властивостей, що необхідний для продукту. Отже, в готових продуктах, навіть в «повністю синтетичних» маслах, до «повністю синтетичних» базових масел обов’язково додаються масла III, II чи навіть першої групи. Так, деякі виробники додають «мінералку» до ПАО і все-одно називають свій продукт «повністю синтетичним».

Більше того, в деяких «гідрокрекінгових» маслах застосовуються ПАО базові масла для покращення їх властивостей (наприклад, масла з допуском VW 504.00/507.00) і різниця в кількості ПАО-бази в «повністю синтетичному маслі» та «гідрокрекінговому» може складати буквально відсоток-два.
За решти рівних показників, так звані «повністю синтетичні» масла забезпечать кращі споживчі властивості в екстремальних умовах (вкрай високі навантаження, дуже низькі температури тощо), однак при виборі масла варто, в першу чергу, спиратися на специфікації, допуски автовиробників.

Для того, щоб підібрати моторне масло для автомобіля, ви можете скористатися розділом Підбір масла. Там ви можете обрати бренд моторного масла, наприклад, IPONE, Aral, ROWE, Total, Elf і ввести модель свого авто. Після цього ви отримаєте конкретну рекомендацію стосовно того, яке масло підходить вашому автомобілю чи мотоциклу, який його рекомендований об’єм тощо.

Якщо ж вашого автомобіля не буде у базі даних підбору, наші спеціалісти допоможуть вам зробити правильний вибір.

В нашому інтернет-магазині представлені повітряні і масляні фільтри фірми MIW для мотоциклів, скутерів, квадроциклів та інших видів мототехніки. В описі до кожного продукту вказані моделі, яким підходить той чи інший фільтр.

Існує швидкий спосіб підібрати фільтр: автоматичний підбір фільтрів від MIW, доступний на спеціальній сторінці. Якщо ви введете модель свого мотоцикла, роки його виробництва та об’єм двигуна, ви побачите сумісний з вашою технікою повітряний та масляний фільтр MIW.

Якщо ж вашої техніки не знайдеться у базі, будь-ласка, зверніться до спеціалістів Динаміка: ми будемо раді вам допомогти.

Всі результати пошуку
×
Ваш кошик